Mari Paula, bailarina brasileira, pecha a súa triloxía do desarraigo con esta nova creación. É tamén unha acción interdisciplinar que relaciona a súa experiencia vital coa danza e coas tecnoloxías lumínicas e sonoras. Unha obra de autoficción que aborda temas como a loita, o cansancio e a aceptación do fracaso.
«Decidín facer a peza da miña vida, pois non sei perder. Decidín facer a peza imposible, a que tanto desexaba. No guion, unha vaca tudanca, con tutú rosa, baila Bille Jean cruzando o escenario. Tamén contratei un alter ego no caso de que todo fora mal… Como material coreográfico, pedín á miña nai que me enviara vídeos meus bailando dos VHS da familia. Nos ensaios, bailei todas as danzas da miña vida. Morrín sendo Madonna, Julieta e sendo Giselle. O de non saber perder herdeino da miña nai».
Mari Paula, bailarina brasileña, cierra su trilogía del desarraigo con esta nueva creación. Es también una acción interdisciplinar que relaciona su experiencia vital con la danza y con las tecnologías lumínicas y sonoras. Una obra de autoficción que aborda temas como la lucha, el cansancio y la aceptación del fracaso.
“Decidí hacer la pieza de mi vida, pues no sé perder. Decidí hacer la pieza imposible, la que tanto deseaba. En el guion, una vaca tudanca, con tutú rosa, baila Billie Jean cruzando el escenario. También contraté un alter ego en el caso de que todo saliera mal… Como material coreográfico, pedí a mi madre que me enviara vídeos míos bailando de los VHS de la familia. En los ensayos, bailé todas las danzas de mi vida. Morí siendo Madonna, Julieta y siendo Giselle. Lo de no saber perder lo heredé de mi madre”.