A fusión definitiva entre rock and roll, rhythm and blues e soul. Algo que, cincuenta anos despois, conseguiu Rambalaya no seu novo disco, Only In My Dreams.
Porque só nos nosos soños, Elvis de Stax aparece nestas once cancións gravadas moito máis preto, nos Feelback Studio de Barcelona.
Rambalaya está liderada pola batería do seu ideólogo e principal compositor, Anton Jarl, e completada por Jonathan Herrero á voz, Pol Prats ao saxo, David Pastor á trompeta, Gerard Nieto aos teclados, Héctor Martín á guitarra e Matías Míguez ao baixo.
Innatamente, os instrumentistas crearon o coxín perfecto para a incrible capacidade vocal de Herrero para balancearse coma se unha canción de berce inocente estivese soando nas nosas cabezas. E brilla e brilla e brilla. Eternamente. Como Elvis en Stax.
Héctor asegura que elixe “Until I See Again” porque lle lembra “a típica canción melódica americana de finais dos setenta, moi ao estilo de Roy Orbison ou o Springsteen máis primitivo”.
David sinala o excelente momento no que a voz do seu cantante «entra sobre todo en «Only In My Dreams»», Jonathan aposta pola grandeza das cancións máis melódicas e, curiosamente, a ponte final de «Carnaval», tamén favorita de Pol e Gerard, e Anton tamén escolle “Only In My Dreams” porque “foi a primeira canción que compuxen para o disco e sentín que tocara algo que me emocionaba, algo que non sempre pasa”. Pobres deles. A miña maldade levounos a ter que dicirnos cal é o momento que máis lles gustou do disco, mentres que eu, e de paso ti, podo quedar con todo. Non só co mencionado, senón tamén coa perfección de “Cry”, con Jonathan chegando a estrelas cuxa luminosidade proporciona o resto. Con “Always Blue” e esa entrada das trompas na que, se coma min, non se ve a Elvis cubrindo a Glen Campbell, impresión reforzada polo fraseo vocal, quere dicir que non estamos no mesmo plano. Con “Lonesome Land” que nos achega ao evanxeo. Con “Rider With No Head” e reminiscencias do mellor Tom Jones. Con “Second Date” e o seu aroma de borde. Ou con “Ata que te vexa de novo”.
De novo. Elvis está vivo, díxome un amigo. Pero non, non te pares só niso. Sería simplificar demasiado un álbum enorme. Aínda que é inevitable que os discos, ese obxecto de desexo dos melómanos, nos lembren a alguén, o reducionismo non pode ser o único elemento de xuízo. E, fuxindo del, Rambalaya atoparon o seu lugar. Son a conxunción perfecta de todo o mencionado anteriormente que, e isto non é tan habitual, souberon levar a súa grandeza a uns sucos. O obxectivo de todo músico. Algo que normalmente só ocorre nos teus soños. Pero os soños ás veces fanse realidade.
La definitiva fusión entre el rock and roll, el rhythm and blues y el soul. Algo que, cincuenta años después ha conseguido Rambalaya en su nuevo disco, Only In My Dreams.
Porque solo en nuestros sueños, el Elvis de la Stax se aparece en estas once canciones grabadas mucho más cerca, en los Feelback Studio de Barcelona.
Rambalaya está comandado por la batería de su ideólogo y principal compositor, Anton Jarl, y completada por Jonathan Herrero a la voz, Pol Prats al saxo, David Pastor a la trompeta, Gerard Nieto a los teclados, Héctor Martín a la guitarra y Matías Míguez al bajo.
De manera innata, los instrumentistas han creado el colchón perfecto para que la increíble capacidad vocal de Herrero se meza como si una inocente nana sonara en nuestra cabeza. Y brilla, brilla y brilla. Eternamente. Como Elvis en Stax.
Héctor asegura que se queda con «Until I See Again» porque le recuerda a “la típica canción melódica americana de finales de los setenta, muy al estilo Roy Orbison o el Springsteen más primitivo”.
David apunta al excelso momento en que la voz de su cantante “entra arriba de todo en «Only In My Dreams»”, Jonathan apuesta por la grandeza de los temas más melódicos y, curiosamente, el puente final de «Carnaval», favorita también de Pol y Gerard, y Anton se queda también con «Only In My Dreams» porque “fue el primer tema que compuse para el disco y sentí que había tocado algo que me emocionaba a mí mismo, algo que no siempre pasa”. Pobres ellos. Mi maldad les ha llevado a tener que decirnos qué momento les gustaba más del disco, mientras yo, y de paso ustedes, podemos quedarnos con todo. No solo con lo citado, sino también con la perfección de «Cry», con Jonathan alcanzando unas estrellas cuya luminosidad aporta el resto. Con «Always Blue» y esa entrada de los vientos en las que, si como yo, no ven a Elvis versionando a Glen Campbell, impresión reforzada por el fraseo vocal, es que no estamos en el mismo plano. Con «Lonesome Land» que nos acerca al góspel. Con «Rider With No Head» y reminiscencias al mejor Tom Jones. Con «Second Date» y su aroma fronterizo. O con «Until I See You Again».
Otra vez. Elvis está vivo, me lo dijo un amigo. Pero no, no se queden solo con eso. Sería simplificar demasiado un disco enorme. Aunque es inevitable que los discos, ese objeto de deseo de los amantes de la música, nos recuerden a alguien, el reduccionismo no puede ser el único elemento de juicio. Y, huyendo de él, Rambalaya han encontrado su sitio. Son la conjunción perfecta de todo lo citado que, y esto no es tan habitual, han sabido llevar su grandeza a unos cuantos surcos. El objetivo de todo músico. Algo que solo suele pasar en sus sueños. Pero los sueños a veces se hacen realidad.