Cando falamos de Teenage Fanclub falamos de iconas de power pop e folk-rock interpretadas segundo as coordenadas da que foi a era do rock alternativo xurdida a finais dos oitenta do século pasado.
Desde a zona de Glasgow e con Norman Blake, Gerard Love e Raymond McGinley como cofundadores en 1989, o seu compás foi dende o principio seguindo o norte marcado polas cancións de Big Star, Badfinger e The Byrds. Himnos de son groso, guiados pola guitarra cunha marca claramente clasicista, madurez ben matizada, con refráns e harmonías vocais cálidas que te quedaron.
Con ese espírito editaron discos que marcaron aquela época, como Bandwagonesque (1991) -número 1 da lista de Heatseekers de Billboard grazas a éxitos como Star Sign, What Do You Do To Me ou The Concept-, Grand Prix (1995) e Songs From Northern Britain (1997), doces para os amantes da guitarra que querían evitar o grunge e o britpop mainstream.
Convertidos nun grupo de culto, durante este século seguiron publicando discos que tiveron unha gran acollida entre a crítica especializada e os seus acólitos, como Man-Made (2005), que gravaron en Chicago con John McEntire (Tortoise), Shadows (2010) ou o seu último LP ata a data, Endless Arcade (2021).
Al hablar de Teenage Fanclub estamos haciéndolo de unos iconos del power pop y el folk-rock interpretados según las coordenadas de lo que fue la era del rock alternativo surgido a finales de los años ochenta del pasado siglo.
Desde el área de Glasgow y con Norman Blake, Gerard Love y Raymond McGinley como cofundadores en 1989, su brújula fue siguiendo desde el principio el norte que les marcaban las canciones de Big Star, Badfinger y The Byrds. Himnos de sonido denso, impulsados por guitarras y con una marca distintiva clasicista, de madurez bien matizada, con estribillos y armonías vocales cálidas que se te quedaban pegados.
Con ese espíritu dieron salida a discos que marcaron aquella época, como Bandwagonesque (1991) –nº1 en la lista de Heatseekers del Billboard gracias a hits como Star Sign, What Do You Do To Me o The Concept-, Grand Prix (1995) y Songs From Northern Britain (1997), caramelos para amantes de las guitarras que querían evitar las corrientes mayoritarias del grunge y el britpop.
Convertidos en una formación de culto, durante el presente siglo han seguido publicando álbumes que han cosechado una gran acogida entre la crítica especializada y sus acólitos, como es el caso de Man-Made (2005), que grabaron en Chicago con John McEntire (Tortoise), Shadows (2010) o su último LP hasta la fecha, Endless Arcade (2021).
Compra de entradas: Ataquilla.com